Obchodní podmínky

   PŘIHLÁŠKA NA KURZ / AKCI / KONFERENCI:

Kurzy na míru:

  1. VY - zavoláte, napíšete co přibližně potřebujete
  2. SPOLEČNĚ- projdeme Vaše priority - obsah, zákonné povinnosti, počet osob, termín, místo konání ...
  3. MY - připravíme Vám návrh obsahu a organizačního zajištění
  4. SPOLEČNĚ - doladíme a odsouhlasíme si průběh
  5. ... a teď už je to na nás - po odsouhlasení připravíme kompletní organizaci a personální zajištění akce, podklady pro kurz, prezenční listiny, materiály pro účastníky, tréninkový materiál, didaktické vybavení pro průběh kurzu, lektorský tým, podklady pro fakturaci, osvědčení pro absolventy ...
  6. MY - garantujeme zajímavou a organizačně perfektně připravenou realizaci akce doloženou zpětnými vazbami a hodnocením spokojenosti účatníků

Otevřené kurzy:

  1. VY - vyplníte a odešlete přihlášku na kurz
  2. MY- obratem Vám zašleme na e-mail kopii přihlášky
  3. MY - do 24 hodin (v pracovních dnech) Vám zašleme potvrzení o přijetí přihlášky, rezervaci míst, údaje pro platbu převodem (pokud není písemně dohodnuta jiná forma úhrady)
  4. MY - na místě konání akce Vám předáme pracovní materiály k danému kurzu, doklad o platbě, osvědčení o absolvování kurzu

Pokud je podmínkou konkrétní akce platba předem, je rezervace platná dnem přijetí platby na účet. S ohledem na organizační náklady děkujeme za pochopení, že platby závazných rezervací při neúčasti nevracíme (v případě závažných písmeně doložených důvodů je možný přesun kurzovného na jiný termín, nebo jinou vzdělávací akci.)

   OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ / LÉKÁRNIČEK:

  1. VY - vyplníte a odešlete objednávku zboží
  2. MY - obratem Vám zašleme na e-mail kopii objednávky
  3. MY - do 24 hodin (v pracovních dnech) Vám zašleme potvrzení o přijetí objednávky s návrhy možného způsobu dodání a způsobu platby
  4. MY - zajistíme dodávku objednaného zboží dle Vašich požadavků, platební doklady

      Termín dodání zboží:

  • ihned - osobní odběr všechno zboží uváděné na e-shopu máme skladem
  • 1 - 3 dny - zboží zasíláme obratem přes dopravce ČP a PPL po objednávce a platbě, nebo dle domluvy
  • 3 - 21 dnů - zakázková výroba / hromadné objednávky - konkrétní termín a způsob dodání si s Vámi odsouhlasíme dle náročnosti zakázky

      K VÝBĚRU - dle velikosti objednávky a místa dodání Vám navrhneme z těchto možností:

Možnosti dodání zboží:

  • Osobní odběr - po telefonické domluvě, na adrese Jelenice 319e, 639 00 Brno-Bystrc
  • Osobní odběr u našich obchodních partnerů
  • Individuální rozvoz - dle dohody
  • Poštou/PPL -  při platbě předem Vám zboží zašleme za aktuální ceny přepravců do 3 dnů po připsání částky na účet

Možnosti platby:

  • v hotovosti při osobním převzetí zboží
  • na fakturu (pro firemní zákazníky)
  • platba předem (při zakázkové výrobě na míru, individuální zasílání - pošta/PPL)

Standardně není možné objednávat zboží na dobírku - jako výrobce zajišťujeme především velkoobchodní logistiku a dodávky pro firemní zákazníky. Individuálním zasíláním chceme vyjít vstříc i široké veřejnosti a umožnit jim nákup přímo od výrobce. Proto zavádíme možnost kusových objednávek s osobním odběrem, nebo dodávky na adresu bydliště při platbě předem. Zboží obdržíte max. do 3 dnů od přijetí platby na účet.

     Politika vrácení zboží:

Společnost ATACHE s.r.o. Vám poskytuje záruku na výměnu zboží a vrácení peněz. Pokud s objednaným a dodaným zbožím nebudete spokojeni a vrátíte ho zpět do 14 dnů po převzetí, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. V případě, že vrácené zboží nebude kompletní, bude Vám vrácena poměrná částka z uhrazené kupní ceny. Částka účtovaná za poštovné a balné není vratná.

Peníze Vám budou vráceny nejdéle do 10-ti pracovních dnů na Vámi uvedený účet. Při osobním jednání je možná forma vrácení peněz v hotovosti při předání nepoškozeného zboží.