Metody průzkumu a analýzy využíváme pro zmapování situace ve firmě, odhalení silných a slabých stránek firmy, lidí... Tyto metody se využívají také jako analytické metody při krizovém řízení firmy.
Výstupy z mapování situace lze využít při seminářích zaměřených na firemní kulturu.
Semináře a poradenství zaměřené na Vaši firmu a vztah pracovníků k ní.
Je to něco co lze jen obtížně popsat, přesto každá firma ji má a výrazně ovlivňuje každý okamžik fungování firmy a to jak uvnitř tak i navenek.
Spolu s Vámi Vám pomůžeme uvědomit si současný stav firemní kultury, vyhodnotit její úroveň, stanovit si priority, nové vize, cíle ... a především nastavit postupy jak vtáhnout do utváření firemní kultury Vaše pracovníky a udělat z nich její nositele.
Metodami analýzy a sběru informací Vám zrealizujeme průzkumy zaměřené na: