Vyjednávání a komunikační schopnosti

vzdělávání pro zvládání konfliktů a obtížných situací

Nelze nekomunikovat. Každý komunikuje. Jde o to, jestli dobře nebo špatně.

Tématické zaměření seminářů:

  • Zásadní principy v komunikaci
  • Asertivita v komunikaci
  • Zvládání konfliktních situací
  • Osobnostní typologie partnera v komunikaci
  • Jednání s konfliktním člověkem
  • Reklamace a jejich řešení
  • Jak dosáhnout svého
  • Vyjednávací techniky
  • Vyjednávání o ceně, podmínkách, vymáhání pohledávek
  • Vyjednávání pro nákupčí

Semináře „KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI“ jsou určeny pro:

Pro každého, kdo komunikuje se zákazníky, klienty, občany, pacienty .. Pro ty, kteří chtějí znát svůj komunikační styl a uvědomit si úskalí i výhody, které jim znalost vlastního stylu komunikace dáváPro firmy, které chtějí zlepšit úroveň komunikace jednotlivců i celých týmů