Vyjednávání a komunikační schopnosti
vzdělávání pro zvládání konfliktů a obtížných situací
Nelze nekomunikovat. Každý komunikuje. Jde o to, jestli dobře nebo špatně.
Tématické zaměření seminářů:
- Zásadní principy v komunikaci
- Asertivita v komunikaci
- Zvládání konfliktních situací
- Osobnostní typologie partnera v komunikaci
- Jednání s konfliktním člověkem
- Reklamace a jejich řešení
- Jak dosáhnout svého
- Vyjednávací techniky
- Vyjednávání o ceně, podmínkách, vymáhání pohledávek
- Vyjednávání pro nákupčí
Semináře „KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI“ jsou určeny pro:
Pro každého, kdo komunikuje se zákazníky, klienty, občany, pacienty .. Pro ty, kteří chtějí znát svůj komunikační styl a uvědomit si úskalí i výhody, které jim znalost vlastního stylu komunikace dáváPro firmy, které chtějí zlepšit úroveň komunikace jednotlivců i celých týmů